Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η έκθεση μαθητικών δημιουργιών του σχολείου μας, στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας. Ο χώρος της Δημοτικής Πινακοθήκης του Δήμου Μυκόνου (τον οποίο ευχαριστούμε για την παραχώρηση της αίθουσας) γέμισε με έξυπνες και δημιουργικές κατασκευές: γέφυρες, εργοστάσια, αυτοκίνητα, υποβρύχια, υδροκίνητοι μηχανισμοί, φάροι, παραδοσιακοί, αλλά και πρωτότυποι ανεμόμυλοι, υπολογιστές, ηφαίστεια και πολλά άλλα δημιουργήματα, εντυπωσίασαν το κοινό που επισκέφτηκε την έκθεση.
Στόχος ήταν απλά υλικά, που μπορούν εύκολα να ανακυκλωθούν, να μετατραπούν από τα χέρια των νεαρών “κατασκευαστών” μας σε πρωτότυπες δημιουργίες με προσωπικότητα. Στην έκθεση παρουσιάστηκαν ακόμα και καλλιτεχνικά έργα (πχ ζωγραφικά έργα εμπνευσμένα από την Έξοδο του Μεσολογγίου).
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στον καθηγητή τους, κο Σκιαθίτη Σπ. που τα συντόνισε και τα ενέπνευσε.
























