Στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης των εργασιών του Πολιτιστικού προγράμματος Φιλαναγνωσίας που πραγματοποιήθηκε τη φετινή σχολική χρονιά στο Γυμνάσιο Μυκόνου, την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 η Βιβλιοθήκη του σχολείου μας μετατράπηκε σε χώρο δημιουργίας, έκφρασης, πολιτισμού! Οι μαθήτριες που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα μαζί τους συντονιστές καθηγητές τους παρουσίασαν μέσα στον χώρο της Βιβλιοθήκης μας στους συμμαθητές/στις συμμαθήτριες και στους εκπαιδευτικούς τις δράσεις του προγράμματος: κείμενα δημιουργικής γραφής εμπνευσμένα από τα βιβλία που ανέγνωσαν, σκέψεις για την αξία της λογοτεχνίας και της ανάγνωσης, δικές τους κατασκευές σχετικές με βιβλία (πανέμορφοι σελιδοδείκτες, ιδιαίτερες κούπες με μηνύματα υπερ της Φιλαναγνωσίας), αλλά και ανανεωμένες “γωνιές” της Βιβλιοθήκης μας, οι οποίες δημιουργήθηκαν με το δικό τους μεράκι: η γωνιά “Ιστορία του τόπου μας”, η γωνιά με “Τα αγαπημένα μας βιβλία” , η γωνιά “Επιτραπέζια παιχνίδια” έγιναν με πρωτοβουλία των μαθητριών, ώστε ο χώρος της Βιβλιοθήκης να μη φαντάζει ψυχρός, αλλά να προσκαλεί κάθε μαθητή και μαθήτρια να θέλει να ανακαλύψει τις αρετές της Φιλαναγνωσίας και να περνά δημιουργικά τον χρόνο του μέσα στη Βιβλιοθήκη.
Θερμα συγχαρητήρια στις μαθήτριες της Γ΄ Τάξης: Ντάτσι Τζώρτζια, Βίλλι Βαλέρια, Μιράκα Έλντα (Γ1), Ντουράκου Κέισι, Ντουράκου Λουσιάνα, Λάμτσια Ιζαμπέλα (Γ3) που έδωσαν νέα πνοή στη Βιβλιοθήκη μας και άφησαν (λίγο πριν αποχαιρετήσουν το Γυμνάσιο) σημαντική παρακαταθήκη στο σχολείο μας. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους εκπαιδευτικούς συντονιστές, κα Γαρουφαλή Βιργινία και Σκιαθίτη Σπυρίδωνα, οι οποίοι ενέπνευσαν τα παιδιά, τους έδωσαν κίνητρο και μοιράστηκαν μαζί τους, αλλά και μαζί μας μοναδικές στιγμές!


















