Το σχολείο μας συμμετέχει φέτος στον διαγωνισμό/δράση “Video- πειράματα στο Γυμνάσιο” που διοργανώνει η Πανελλήνια Ένωση Ε.Κ.Φ.Ε (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε) με το πείραμα ” Η οδοντόπαστα του ελέφαντα”. Οι μαθητές/μαθήτριες που συμμετείχαν αποκόμισαν μια εξαιρετική εμπειρία, αλλά και γνώσεις πάνω στη χημεία στην πράξη, με τη βοήθεια του καθηγητή τους, Χημικού κου Πριόβολου Ιωάννη. Στον όλο συντονισμό βοήθησε και ο καθηγητής, κος Ντοβόλης Δημήτριος. Ένα μεγάλο “μπράβο’ σε όλες τις μαθήτριες και όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στο πείραμα για την εξαιρετική δουλειά τους και συγκεκριμένα στους/στις: Κοτσέλη Νατάσα, Κτενά Θοδωρή, Γκίρου Αναστασία, Αιγινίτη Ελπίδα, Κούρτι Ελσιντιάν (από το Γ1), Μάρα Μαρία, Πάπα Έστερ, Μπομπάι Λάουρα, Μπουτσάι Αλεξάνδρα (από το Γ2), Σταυροπούλου Αγγελική, Τσαγρή Ερρίκο, Σαλλάκου Μαρίλια, Ταχτσόγλου-Ασβεστά Μιχάλη, Τούγκα Ανδόρα, Τούγκα Κλαρίντα, Σταυρουλάκη Ραφαήλ-Ιωάννη (από το Γ3) και Πρεβενιό Στέλιο (από το Γ4) που απέδειξαν ότι η μάθηση μπορεί να κατακτηθεί και εκτός σχολικής αίθουσας! Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την οικονομική του ενίσχυση για την προμήθεια χημικών υλικών, εξοπλισμού, αλλά και για το τελικό μοντάζ του βίντεο. Μπορειτε να δείτε ένα μικρό απόσπασμα της συμμετοχής μας εδώ:
Ολόκληρο το βίντεο της συμμετοχής εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=zJJindNsbSs
Ευχόμαστε από καρδιάς ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στον διαγωνισμό!!!


