Με αφορμή το αυτοτελές λογοτεχνικό έργο «Λόγια της Πλώρης» του Α. Καρκαβίτσα και το διήγημα «Θάλασσα», οι μαθητές του Α1 έγιναν μικροί ποιητές και η φαντασία τους αποδόθηκε εικαστικά με το δικό τους καράβι!
Τα παιδιά ζωγράφισαν το δικό τους καράβι με τη σημαία του Α1, συμβολίζοντας το ταξίδι της γνώσης και της κοινής πορείας τη φετινή σχολική χρονιά!
Το κεντρικό μήνυμα στο οποίο καταλήξαμε μετά από την επεξεργασία και την ανάλυση του διηγήματος ήταν πως το σποράκι των ονείρων, ακόμη κι αν κάποτε θαφτεί, μια μέρα θα θεριέψει.
Μην παραμελείτε τα όνειρά σας· Αγκαλιάστε τα με αγάπη!
Καλό καλοκαίρι με όνειρα, χαμόγελα και όμορφα ταξίδια!!






