Γυμνάσιο
Μυκόνου

Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΕΛΠΙΔΑΣ!

Αναζητώντας την ελπίδα- μέσα από τα "μάτια" του Γ3.

Στο πλαίσιο διδασκαλίας του αυτοτελούς λογοτεχνικού έργου: «Ζητείται Ελπίς» του Αντώνη Σαμαράκη, το τμήμα Γ3 μαζί με τη διδάσκουσά του, κα Σκράπα Ευαγγελία, εστίασε στο ομώνυμο διήγημα. Διαβάσαν, συζητήσαν και αναρωτηθήκαν: τι είναι αυτό που κάνει ακόμη τους ανθρώπους να φωνάζουν «Ζητείται Ελπίς».

Τα παιδιά δημιούργησαν πρωτοσέλιδα εφημερίδων, μικρές αγγελίες και άρθρα εμπνευσμένα από ζητήματα που απασχολούν τον σύγχρονο κόσμο: πόλεμοι, κοινωνικές ανισότητες, βία, έλλειψη σεβασμού, ψυχική υγεία, μοναξιά, ανάγκη για αγάπη και κατανόηση. Μέσα από τις εργασίες τους αποτύπωσαν τις δικές τους αγωνίες, αλλά και την ανάγκη για έναν πιο ανθρώπινο κόσμο.

Οι μαθητικές δημιουργίες απέδειξαν πως η λογοτεχνία μπορεί να γίνει αφορμή έκφρασης, ενσυναίσθησης και ουσιαστικού διαλόγου.

Ένα είναι το κοινό μήνυμα που γεννήθηκε μέσα από τις λέξεις των παιδιών:
η ελπίδα εξακολουθεί να είναι αναγκαία όσο ποτέ!