Το σχολείο μας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενική και πολύτιμη δωρεά βιβλίων προς τη σχολική μας βιβλιοθήκη. Η επιλογή των συγκεκριμένων βιβλίων προέκυψε μετά από προτάσεις τόσο των ίδιων των μαθητών μας όσο και των εκπαιδευτικών του σχολείου.
Η ενίσχυση του Συλλόγου (σε συνδυασμό με τις προσπάθειες όλων των εκπαιδευτικών και ιδιαιτέρως της Υπεύθυνης Λειτουργίας της σχολικής Βιβλιοθήκης, κας Γαρουφαλή Βιργινίας), αποτελεί μια σπουδαία χειρονομία προσφοράς, καθώς εμπλουτίζει τις πηγές μάθησης των μαθητών μας και ενισχύει την αγάπη τους για το βιβλίο και το διάβασμα. Η στήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων προς το σχολείο μας αποδεικνύει έμπρακτα τη σημασία της συνεργασίας ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και γονείς για το καλό των παιδιών μας.



