Μια θερμή αγκαλιά και ένα κουτί με αναμνήσεις και αγάπη για τη Μύκονο περίμεναν την Πέμπτη, 14 Μαΐου, στη “Βιβλιοθήκη Παναγιώτη Κουσαθανά” τους μαθητές και της μαθήτριες του Γυμνασίου Μυκόνου. Ο κ. Π. Κουσαθανάς και οι συνεργάτες του μας υποδέχτηκαν εγκάρδια και μας τίμησαν με τη ξενάγησή τους στον μοναδικό χώρο της βιβλιοθήκης. Μοιράστηκαν μαζί μας αυθεντικά κειμήλια και μουσειακά είδη, λαογραφικούς θησαυρούς και ξεχωριστά βιβλία και ιστορίες που μαρτυρούν τη μοναδικότητα της Μυκόνου και της ιστορίας της. Πολύ σας ευχαριστούμε που εμπνεύσατε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας με την αγάπη σας για τον τόπο, το βιβλίο, και την έρευνα! Υποσχόμαστε ότι η υπέροχη ”Βιβλιοθήκη Παναγιώτη Κουσαθανά” θα είναι ένας χώρος που πάντα θα επιθυμούμε να αποτελεί κομμάτι της σχολικής μας ζωής!






