Γυμνάσιο
Μυκόνου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ.

Για την Α΄ Τάξη Γυμνασίου.

Την Τετάρτη 6 Μαΐου 2026 οι μαθητές/μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το νησί της Τήνου στο πλαίσιο μιας ενδιαφέρουσας διδακτικής επίσκεψης. Ξεναγήθηκαν στους χώρους του Τηνιακού Ιδρύματος Πολιτισμού, όπου είχαν την ευκαιρία να δουν τη μόνιμη έκθεση έργων του σπουδαίου Τηνιακού γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά, προσκύνησαν τη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας και έμαθαν για την ιστορία ανεύρευσής της. Παράλληλα ήρθαν σε επαφή με ένα από τα 50 αυθεντικά αντίτυπα της Χάρτας του Ρήγα Βελενστινλή που εκτίθεται στο Μουσείο της Εκκλησίας και ξεναγήθηκαν στην Πινακοθήκη.

Κατά κοινή ομολογία η επίσκεψη αυτή στην Τήνο είχε πολύπλευρο εκπαιδευτικό χαρακτήρα για τις μαθήτριες και τους μαθητές μας.