Γυμνάσιο
Μυκόνου

ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Σχολικό έτος 2024-2025

Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024 το σχολείο μας τίμησε την 51η επέτειο της εξέργεσης των φοιτητών εναντιόν της διακτορίας στο Πολυτεχνείο. Την εορτή παρακολούθησαν με προσοχή και με συγκίνηση οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας. Ένα μεγάλο “μπράβο” για την πραγματικά εξαιρετική παρουσίαση που ετοίμασαν τα παιδιά μαζί με τους καθηγήτες τους, κα Μαντζούκα Ειρήνη και Ραμπαλάκο Κων/νο