Την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026 πραγματοποιηθήκε – σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων- η καθιερωμένη πλέον εκπαιδευτική επίσκεψη για τους/τις μαθητές/μαθήτριες της Γ΄ Τάξη στη Δήλο. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στο νησί-αρχαιολογικό χώρο, έμαθαν για την ιστορία του και για τον κομβικής σημασίας ρόλο του στο κεντρικό Αιγαίο και όχι μόνο. Παράλληλα επισκέφτηκαν το νέο μουσείο της Δήλου και έλαβαν ιστορικές πληροφορίες για τα σπουδαία εκθέματα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους ξεναγούς, κα Μούτσιου και κο Ποθητό, τα καραβάκια που ανέλαβαν αφιλοκερδώς τη μετακίνηση μαθητών και συνοδών καθηγητών και κυρίως τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που συνετέλεσε καθοριστικά στην οργάνωση και επιτυχία της εκπαιδευτικής επίσκεψης.













